Äntligen

Äntligen har vi fått internet! Det är ett under! Efter 2 månader utan hemtelefon och internet började jag känna mig som en ouppdaterad eremit, men det ska det bli ändring på nu.

Äntligen har jag också börjat plugga. Yes jag kom in som reserv, så himla nice. Jag hade ju för bra betyg egentligen, logiskt eller hur, men jag kom in iaf. Tack för det Komvux. Så nu pluggar jag till USKA och det är verkligen galet roligt. Jag älskar att vara i skolan om dagarna, att ha tider att passa! Jag var sååå trött på att vara mammaledig efter 18 månader, så detta är underbart.

Peppar peppar har Wille trivts bättre på dagis. Han har fått vara frisk lite mer, även om han hade en svacka i helgen. Så det och mer tid på dagis tror pedagogerna, och vi, har gjort susen. De är så bra på Willes dagis, tar sig verkligen tid och ser barnen som individer. På morgonen när Martin lämnar Wille så ska han bara till köket, de bakar ju bröd och äter frukost där varje morgon. Och det gillar såklart Wille!

Här hemma i huset har vi fått lite ordning på ett rum till, och satt in en centraldammsugare. Vilken skillnad det blev mot en vanlig dammsugare! Så jäkla rent, och smidigt var det med. Tack Martin=)

Våren älskar jag, och solen. Så skönt att vakna till fågelsång! Hoppas hoppas att det fina vädret får hålla i sig!

Nehe, dags att få lite färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0