Vår i luften

Som vanligt strular nätet så ska passa på att göra ett inlägg medan det verkar fungera.

.Här hemma hoppas vi på att hålla oss friska tills i morgon, så vi kan lämna wille till mn familj i helgen. Barnvakt! Skulle verkligen vara välbehövligt. Vi behöver fixa massor, måla o sätta panel o grejja. Vi har haft mysiga eftermiddagar nu i solen med wille, så skönt när man kan vara ute. Men han är väldigt busig och vill gärna rymma. I dag har vi grillat korv o bröd, det gillade gossen=) Han går ju heltid på dagis nu, och det känns så himla bra. Han blir överlycklig när han kommer dit, o lika glad när martin hämtar honom på em. Martin har tagit över hämta o lämna, o det funkar jättebra.

Jag har massor i skolan men det är så underbart roligt. Jag älskar alla latinska ord och Medicinsk miniordbok är min nya favorit. Den 27 april ska jag gå på en föreläsning om Reflux, det ska bli väldigt intressant. Kommer inte ihåg vad läkaren hette som ska hålla i den, men tror det kan bli givande. I Kalmarsalen.

Den 2:a maj är det dags för Kim Strannes releasespelning på Palace, ska bli såå roligt att höra nya skivan! Den första låten är ju galet bra, " Bli gammal med mig". Lyssna på My Space!


Förresten ringde willes läkare igår, han den rysligt upptagne, men bra. Han sa att vi skulle öka Pulmicorten till det dubbla så fort wille blir minsta förkyld eller hostig nästa gång, och det lär ju inte vänta på sig.. Sen ska vi fortsätta med den dosen i 4 veckor, o sen ska läkaren återkomma. Airomiren får vi ge fortsatt 8 ggr per dag vid behov. Då är vi alltså uppe i 12 inhalationer varje dag.. Lilla wille.


Nu väntar talang, KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0