Barnledig

kan ni tro att de är sant. En halv dag, en hel kväll o natt, och en halv dag till. Underbart skönt, men också konstigt och ovant. Är ju första gången vi är barnlediga så här länge!
Men såklart saknar jag den lille Wille! Det känns som att han ligger o sover o snart ska vakna. När vi vart o handlat skulle vi packa upp, och det var ingen galen Wille som slet o drog.
Han är så liten till växten med fyller en sååå stor plats. Vår lilla älskling.
Men jag tror det är supernyttigt att jag får sakna honom lite.

Har vart på Mio idag och blivit helt kär i serien Amelie. Så underbara möbler!
Sa till Martin att jag dött o hamnat i himlen, så fint var det=) Vitt, vitt, vitt.

Blir att skaffa ett jobb, ett hus o sen införskaffa dessa juveler;P För det är ju sååå enkelt.. eller inte.

Nehe tacosen kallar, sen blir det film, Changeling.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0