Husägare

Jaha. Så har vi visst köpt hus;P Det blir Hamboplan! =)

Vi gav ett bud o fick det för det priset, det var nice. Har bytt bank till en supertrevlig, inga som helst problem med lån=)

Så nu blir det att fixa med inredning, luftvärmepump, tapeter, slipning av golv o målning av tak, underbart!

Jag har ju längtat efter att renovera nu, känns skönt att det är lite lagom att göra, kök o badrum e ju fixade.


MIO har en Underbar möbelserie ju, som jag drömt om innan, Amelie. Ska övertala Martin att köpa ett par juveler till huset=) Blir nog en tur dit i dagarna.


31 mars e inflyttning om nu allt går som det ska. I morgon em skrivs papper, på tors eftermiddag är det banken.


Efter det är klart ska jag dansa, Hambo! ;P


Kommentarer
Postat av: Camilla

ÅÅÅ va kul grattis till husägarna då!!!!

Då får man komma och fika i Linsdal framöver då. Skönt med eget igen kan jag tänka mig. Egen trädgård som Wille kan springa omkring i i sommar(konstigt det såg ut med 2 i.n)Stora grattis kramar till familjen från Celina med mamma och pappa

2009-01-12 @ 18:59:28
Postat av: Camilla

Hee jag stavar ju som en kratta(fingrarna går snabbare än hjärnan ibland) Lindsdal ska det ju givetvis vara.



2009-01-12 @ 19:13:01
Postat av: Lollo

Tack vännen! =) Jaa det ska bli härligt till sommaren, då får vi ta många fika o grillkvällar! Kram

2009-01-13 @ 12:59:03
Postat av: Jenni med barnen på T

Åhh grattis !!! Härligt med hus igen.

Jag ska minnsan kolla in huset ikväll när jag är ute på min spana runda med stavarna ;-)



Kram

Jenni

2009-01-14 @ 06:48:59
URL: http://syskonent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0