New and fresh

Nåja det kanske man inte kan säga om mig;P Men lite bättre mår jag allt, ingen feber. Skönt! Igår o idag har jag skolat in Wille på dagis, med liknande dåliga resultat som innan. Idag har han ätit makalöst dåligt, vägrade frukost o på dagis skulle han bara ha lite lingonsylt o sås. Så på öppna förskolan fick jag i honom lite gröt, men då var ju klockan 14.30.. Ikväll åt han iaf lite makaroner.

Vi firar min födelsedag ikväll, jag o Martin nu, o innan Wille gick o la sig så var han förstås också med;P Jag fick Wii Fit av Martin så nu kan jag börja träna hemma=) Och av Wille fick jag ett jättefint kort med bilder av det som var min present. Wille o Martin har nämligen lämnat in min cykel på lagning, o när den kommer därifrån kommer den vara som ny=) Därav dagens topic;P Men inte nog med det, cykeln kommer även utrustas med barnsadel och så ingår en fin hjälm till Wille=)  Perfekt, jag hade önskat mig min cykel new and fresh=)

I morgon ska vi fira med mina föräldrar på kvällen, på lördag kommer Martins pappa och hans familj. På kvällen på lördagen ska vi till Cissi o Johan o Hugo=) Och på söndagen är det 20 års kalas för Julia. Busy weekend alltså.
Låt oss hoppas att vi alla håller oss new and fresh.. eller åtminstone fresh;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0