Tisdag

Konstigt med tisdag, det känns ju som söndag. Men inte mig emot;P skönt att ha Martin hemma lite extra.
I morgon får wille o jag klara oss själva i 12 timmar, så det gäller att njuta idag.
tack o lov tror jag att öppna förskolan i oxhagen öppnar i morgon, kan vi åka dit en stund iaf. Trött på att bara vara hemma nu! Wille är ju så mkt mer lätthanterlig om han får komma bort och göra något kul en stund. Och så får jag prata med vuxna människor, bara det är ju en blessing i sig.

På tal om vuxna människor så skrev jag in mig på Arbetsförmedlingen igår. Inte vidare kul. Men fick träffa en jättebra handledare som gav mig nya perspektiv och nya ideer, så kanske kanske kan det vända snart.

Det Måste by the way vända snart. Det var mitt lite konstiga nyårslöfte, även om det inte är ett löfte. Mer ett motto; Det måste banne mig bli bättre snart.
Om en vecka är det inskolning på dagis, sen besök på barnkliniken igen den 15:e, efter det BVC med vägning och remiss till barnpsykolgen.
SEN måste det bli BÄTTRE. Observera att jag inte skrev Bra, utan Bättre.
Annars vet jag faktiskt inte om jag orkar mer.
Det känns som att jag ställer in mig på att klara de här sakerna, sen är energin slut. No more. Done.

Om det inte bli bättre så känns det som att jag är det snart. Done, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0