Wii och snö

OJ vad det har snöat! Det är massor med snö överallt här. Ska bli intressant att se hur det går med buggan;P
Men mysigt så länge det ligger kvar o inte bli slask..

Igår kväll hade vi vänner från sthlm på besök, det var lite impuls att de kom just igår, så jag svängde ihop en kladdig chokladkaka med grädde. Sen spelade vi Wii, bowling och golf. Inte min melodi precis.. men det var roligt att träffas och det är så kul att dessa goda vänner nu ska flytta hit! Roligt för Wille också eftersom han älskar deras stora fina hund=)

Idag har jag haft lite sovmorgon, sköönt! Senare blir det att kolla fotboll, martins systerson spelar.

Vi var på öland igår på dagen, och gissa vad vi lyckades hitta. Både skor till Wille och en overall på rean! I str 68, en jättefin röd o vit på Lindex. Skorna var Pax.. Alltså, jag köper ju gärna märkeskläder till Wille, inte minst för kvalitet och funktion, men det FINNS inte i så små strl! I skor har Wille strl 18.. lycka till att hitta ett par snygga Kavat vinterskor i den strl..
Och overall hade jag helst köpt på POP, men de kan han inte ha, de är för stora. Så nu blir det såhär, men samtidigt känner jag att det gör inte så mkt. Huvudsaken att han har två overaller att byta med på dagis nu, och riktiga skor. Nästa år hoppas jag sannerligen att han växt i en storlek som är lättare att få tag på.

Så ett hett tips om någon därute är händig; SMÅ storlekar på overaller och märkeskläder, gärna ytterkläder, och skor. Tror jag skulle sälja hur bra som helst, det finns ju faktiskt en del 15 mån som ha strl 68;P iaf min..

Nehe dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0