Im back!

YES nu har vi äntligen internet igen!! Jihooo=) Nu kan jag skriva o skriva o skriva.. ja ni fattar va;P
Här har det väl vart som vanligt under tiden vi vart utan nät. Wille har gått ner vi vikt igen, nu väger han 8860, 17 månader gammal.. Han har vägrat äta, panik så fort han sett matstolen. Nu hoppas vi på bättring med väderomslag (astman) och efter penicillinkur mot en öroninflammation vi inte visste att han hade. Vi har fått världens bästa läkare på en vårdcentral! det trodde jag aldrig. Men så bra han är.
En positiv sak är iaf att häromdagen åt wille sin första banan! På maxi, sen har det bara fortsatt. Så nu hoppas vi att han kommer fortsätta gilla banan=) Förstår om det låter som en bagatell, men här är det big news när wille äter ngt nytt.
En mindre bra sak är att min arm håller på att gå av av veckors bärande. Okej att Wille inte väger jättemkt men ska han _jämt_ sitta på armen blir det Tungt. Och humör har han ju till tusen..
Men som sagt, vi hoppas på bättring nu. Hoppet är väl det sista som överger en va?

Jag har målat i Willes rum men kan inte glädja er med bilder då det inte är klart. En sjuk Wille går så klart före målning så det har legat nere ett tag nu. Men man vill ju gärna bli klar när man har börjat.. Taket och listerna är kvar att måla, sen ska jag börja med det roliga, inredningen=) Har köpt så fina stolar o bord till Wille på Mio, ni får se sen.

I morgon åker jag till Öland på kvällen o sover hos mina föräldrar. På tors morgon åker vi nämligen till Oslo för att hälsa på Frida!!! Äntligen=) Så Wille ska vara hemma med sin Pappi, som Mia O Klara skulle sagt;P

På söndag kväll är vi hemma igen.

Är det någon som har vad som helst för typ av jobb, let med know.

*Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0