Victor

Vi är ju trogna anhängare av serien Sjukhuset på tv 3. Där fick vi första gången se en liten kille vid namn Victor, som kämpade mot cancer. Han var så makalöst söt och vi kände så med hans föräldrar.
Idag läste jag vanan trogen Vimmelmammans blogg, och där fanns en länk till Victors familjs blogg.
http://denstarkastestjarnan.blogg.se/index.html
Jag läste såklart, och det visar sig att Victor inte längre bor på jorden. Bloggen är så sorglig, tårarna flödar såklart, men samtidigt så varm och så fin. Det finns liksom inga ord, mer än att man verkligen tar tillvara på det underbara man har i livet. Och det är, om jag förstått bloggen rätt, ett av dess syften.

Känner att orden tar slut här.
Lägger in en bild på min skrutt som lite yngre. Och tänker tacksamma tankar, och sänder kramar upp till Victor hos änglarna.


Kommentarer
Postat av: Jenni med barnen på T

Har läst Victor blogg sedan det var några sidor om honom i aftonbladet, precis innan han dog, och även följt honom när han sen var på tv. Vilken kämpe och vilken mardrömm!! Tårarna rinner varje gång jag läser på bloggen.



Kramar mina barn och inser hur lyckligt lottad jag är !!



Kram

Jenni

2009-05-27 @ 07:14:06
URL: http://syskonent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0